تابلو نقشه جهان, مقالات

سفارش تابلو نقشه جهان برجسته

نمونه تابلو نقشه جهان برجسته

تابلو نقشه جهان برجسته

تابلو نقشه جهان برجسته یکی از بهترین و زیباترین نمونه های تابلو دکوراتیو است. ایده اصلی در طراحی این نوع تابلو از نقشه کره زمین گرفته می شود. این تابلو به نوعی نشان دهنده موقعیت قاره ها و کشور های مختلف جهان است. تابلو طرح نقشه جهان یکی از المان های جذاب در دکوراسیون به شمار می رود که موجب زیبا سازی فضای داخلی می شود. طراحی خاص و منحصر به فرد این تابلو به گونه ای است که می توان از آن در محیط های اداری، تجاری، آموزشی و یا حتی مسکونی استفاده کرد. این تابلو در ابعاد مختلف و در شکل های ساده و برجسته قابل سفارش هستند و مطابق سلیقه مشتریان در ساخت این تابلو ها از متریال گوناگونی استفاده می شود.

تابلو نقشه جهان برجسته از نمونه های پرطرفدار به شمار می رود که در محیط های مختلف قابل نصب می باشد. یکی از مزیت های تابلو های برجسته، امکان استفاده از ریسه و LED در قسمت پشتی تابلو است که نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب می کند. استفاده از LED های مختلف، جلوه تابلو را دو چندان می کند و به تنهایی می تواند تغییر و تحول زیادی در دکوراسیون فضای داخلی ایجاد کند.

IMG 0485

نمونه تابلو نقشه جهان برجسته

ظرافت، دقت، خلاقیت و کیفیت در صنعت تابلوسازی، فاکتور هایی مهم برای ساخت تابلو می باشند. آن چه سبب زیبایی و جلوه ی تابلو نقشه جهان می شود آن است که از هیچ گونه پیچی به صورت قابل مشاهده و روکار استفاده نشود.

خلاقیت، مهارت، ظرافت، دقت و کیفیت همگی از فاکتور های مهم در صنعت تابلو سازی به شمار می روند و تابلو ساز برای تحقق این اهداف باید از ابزار تخصصی و جدید استفاده کند. به کار گرفتن ابزار و تجهیزات جدید و مدرن در ساخت تابلو نقشه جهان، این امکان را فراهم کرده است که تابلو سازان بتوانند تابلو هایی در ابعاد مختلف و طرح های گوناگون آماده کنند. ابزار برش جدید در تابلو سازی سرعت کار را تا حد زیادی افزایش می دهند و همچنین موجب افزایش ظرافت و زیبایی کار می شوند.

 

بیشترین کاربرد تابلو های نقشه جهان

  تابلو نقشه جهان برجسته از نمونه های جذاب و منحصر به فرد تابلو های دیواری است. از این تابلو معمولا در اصناف مختلف استفاده می شود. همانطور که پیش تر نیز به این موضوع اشاره کردیم، این تابلو بهترین گزینه برای مشتریان خاص پسند است. بنابراین اگر به دنبال یک تابلو دکوراتیو زیبا و در عین حال خاص برای شرکت و یا دفتر کارتان هستید، تابلو نقشه جهان بهترین انتخاب برای شما می باشد. استفاده از این تابلو در محیط کار، موجب افزایش اعتبار شما می شود و به نوعی نشان دهنده برون مرزی بودن کسب و کار شما و فعالیت های بین المللی شرکت می باشد.

Untitlgged 3

تابلو نقشه جهان برجسته در یک شرکت

استفاده از نصب تابلو نقشه جهان از گذشته در مراکز حمل و نقل و یا دفاتر مسافرتی مثل آژانس املاک، ایستگاه های مترو، دفاتر امور مهاجرتی، آژانس های مسافرتی، آژانس هواپیمایی و… مرسوم بوده است. با گذشت زمان محبوبیت این تابلو ها افزایش پیدا کرد؛ به طوری که دیگر اصناف نیز توجه ویژه ای به این تابلو ها نشان دادند. امروزه شرکت های تجاری بین المللی نیز از این تابلو در محیط کار خود استفاده می کنند. در چند سال اخیر طراحان فضای داخلی به استفاده از این نوع تابلو ها در دکوراسیون داخلی هتل ها و ساختمان های مسکونی روی آوردند و بازخورد خوبی از مشتریان خود گرفتند. به این ترتیب تابلو های اطلس نما و نقشه جهان به لیست المان های دکوراتیو منازل نیز راه پیدا کردند.

 

سفارش تابلو نقشه جهان

ساخت تابلو نقشه جهان برجسته به صورت کاملا سفارشی و مطابق سلیقه و خواست مشتری انجام می گیرد. تابلو نقشه جهان در طرح های متفاوت، خاص و ویژه و در ابعاد متنوع طراحی و ساخته می شود.  همچنین این نوع تابلو ها را می توان در دو شکل پشت نور و یا بدون نور نصب کرد. ( لازم به ذکر است که تمامی مواردی که به آن اشاره شد براساس نظر طراح و سلیقه مشتری تعیین می گردد. )

با روی آوردن تابلو سازان به استفاده از مواد و متریال جدید در ساخت تابلو ها، صنعت تابلو سازی شکل تازه ای به خود گرفته است. استفاده از مواد مختلف، امکان طراحی و برش شکل های مختلف را فراهم می کند. قابلیت ساخت تابلو با متریال های گوناگون از دلایل اصلی محبوبیت تابلو های دکوراتیو می باشد.

IMG 9495

نمونه تابلو نقشه جهان برجسته استیل با ساعت استیل

تابلو های استیل از محبوب ترین نمونه های موجود در بازار می باشد که طرفداران بسیاری دارند. زیبایی ظاهری و درخشش این نوع تابلو ها در کنار مقاومت و استحکام بالای آن رضایت مشتریان را نسبت به خود جلب کرده است. به احتمال زیاد شما نیز بار ها تابلو های استیل را در اماکن های مختلف مشاهده کرده اید. استیل از بهترین و پرطرفدار ترین متریال ها در ساخت تابلو دیواری دکوراتیو به حساب می آید. استیل انعطاف پذیری خوبی دارد و در عین حال بسیار مقاوم و مستحکم است. به همین دلیل استیل گزینه مناسبی برای ساخت تابلو های نقشه جهان است. البته استیل تنها متریال مورد استفاده در ساخت تابلو های نقشه جهان نیست و می توان از مواد دیگری هم در ساخت این تابلو ها استفاده کرد. برای داشتن انتخابی بهتر و مناسب تر می توانید با کارشناسان گروه تابلو سازی در خصوص نوع تابلو ها، طرح ها، ابعاد و استعلام قیمت نمونه های مختلف مشورت کنید.

شما می توانید تابلوهای نقشه جهان را با متریال های استیل ، پلکسی طرح استیل ، چوب و… در ابعاد های مختلف به شرکت تابلو سازی هخامنش سفارش دهید. تابلو سازی هخامنش با توجه به نوع سلیقه شما این نوع تابلو را برای دفتر یا محل کار شما آماده و نصب  می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *