تابلو استیل, مقالات

تخمین قیمت حروف استیل

43 1

قیمت حروف استیل نقش بسزایی در بهره‌برداری از انواع تابلوهای تبلیغاتی استیل، دارد. همانطور که می‌دانید تابلوهای استیل از جمله پرطرفدارترین تابلوهای تبلیغاتی به شمار می‌روند. این نوع از تابلوها با برخورداری از حروف برجسته می‌توانند تبلیغات منحصر به فرد و تکرار نشدنی را برای کسب و کارهای مختلف به ارمغان بیاورند.

مزایای فوق العاده‌ی تابلوهای استیل سبب شده است که بسیاری از مشاغل و کسب و کارهای مختلف اقدام به بهره‌برداری از آنها نمایند. این نوع از تابلوها دربردارنده‌ی ویژگی‌های منحصر به فردی خواهند بود. حروف برجسته به کار برده شده در تابلوها می‌تواند تاثیر بسزایی بر روی جذابیت ظاهری آنها داشته باشد. برای اینکه بتوانید بهترین و هوشمندانه‌ترین انتخاب را تجربه نمایید و هزینه مناسب و مقرون به صرفه‌ای را پرداخت کنید، بهتر است به فاکتورهای مهم در این زمینه توجه نمایید. با ما همراه باشید تا به اطلاعات مهم‌ در این زمینه دست یابید.

قیمت حروف استیل بر اساس چه فاکتورهایی تعیین می‌شود؟

عوامل بسیار زیادی بر روی تخمین قیمت حروف استیل موثر هستند. شناخت این عوامل می‌تواند شما را در پرداخت هزینه مناسب و مقرون به صرفه همراهی کند. برای اینکه بتوانید مناسب‌ترین و ایده‌آل‌ترین تابلو را در دست داشته باشید، بهتر است عوامل موثر در تخمین قیمت آن را شناخته و بر اساس آن اقدامات لازم را به کار ببندید. از جمله عواملی که می‌توانند قیمت این نوع از تابلوها را تحت تاثیر قرار دهند عبارتند از:

12

حروف استیل و نحوه قیمت گذاری آن

متریال به کار برده شده در تولید حروف استیل

متریال تولیدی حروف استیل از جمله عواملی هستند که بر روی قیمت تابلوهای تبلیغاتی موثر واقع می‌گردند. در تولید حروف برجسته استیل از متریال‌های مختلفی بهره‌برداری می‌شود. هر کدام از این متریال‌ها می‌توانند تاثیر بسزایی بر روی تخمین قیمت تابلو داشته باشند. در برخی از طراحی‌ها شاهد ترکیب متریال استیل با متریال‌های مختلف خواهیم بود. از جمله متریال‌های متنوعی که در کنار استیل برای طراحی و ساخت حروف مورد استفاده قرار می‌گیرند، عبارتند از:

  • چلنیوم
  • پلاستیک
  • فلز
  • پلکسی

و غیره. به طور کلی، استیل به کار برده شده در طراحی و تخمین قیمت حروف استیل، جنس ثابت تلقی می‌شود. در کنار استیل می‌توان از متریال‌های مختلف نیز برای ساخت این حروف استفاده کرد. در بین تنوع به کار برده شده در ترکیبات این حروف، می‌توان به ترکیبات مخملی نیز اشاره نمود. از دیگر انواع ترکیبات نیز می‌توان از حروف نئون پلاستیک هم یاد کرد. هر کدام از این متریال‌ها تاثیر بسزایی بر روی ماندگاری، سهولت در بهره‌ برداری، جذابیت و در نتیجه قیمت گذاری آنها، داشته باشند.

47

متریال تولیدی تابلوهای استیل

قیمت حروف استیل با توجه به نحوه ساخت

از دیگر المان‌هایی که بر روی قیمت حروف استیل موثر می‌باشد، نحوه ساخت حروف است. همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم ،در طراحی و تولید این حروف از متریال‌های مختلفی بهره ‌برداری می‌شود. هر کدام از این متریال‌ها شرایط تولیدی خاصی را در بر دارند. در برخی از فرایندهای تولیدی از حروف پرس بهره برداری می‌شود که وابسته به استفاده از حرارت و دستگاه‌های لیزری خواهد بود.

نحوه ساخت تابلو استیل نیز می‌تواند بر روی تخمین قیمت آن موثر واقع گردد. قاب تابلو، اندازه حروف و بسیاری از موارد دیگر سبب ‌افزایش و یا کاهش قیمت ساخت تابلو می‌شوند. بنابراین بهترین و هوشمندانه‌ترین روش برای برخورداری از قیمت مناسب و مقرون به صرفه، استفاده از مشاوره‌های تخصصی کارشناسان کاربلد و حرفه‌ای در این زمینه می‌باشد.

فونت به کار برده شده و اندازه حروف

از دیگر المان‌های تاثیرگذار بر روی قیمت حروف استیل فونت به کار برده شده و همچنین اندازه حروف برای تابلو تبلیغاتی است. چنانچه اندازه حروف از میزان استاندارد بالاتر باشد، قطعا موظف به پرداخت هزینه‌ی بیشتری برای طراحی و ساخت تابلو خود خواهید بود. این در حالی است که با کاهش اندازه حروف هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد.

نوع فونت به کار برده شده برای طراحی و ساخت حروف نیز می‌تواند تاثیر بسزایی بر روی تخمین قیمت حروف استیل داشته باشد. حروفی که با فونت‌های خاص طراحی و تولید می‌شوند (به سبب بهره‌برداری از روش‌های تولیدی منحصر به فرد) هزینه بیشتری را برای مخاطب در بر خواهند داشت. این روزها شاهد استفاده از انواع فونت‌ها در تابلوهای تبلیغاتی هستیم. دانش و تکنولوژی‌های مدرن سبب شده‌اند که به راحتی شاهد انواع فونت‌های تبلیغاتی برای تابلوها باشیم.

56

قیمت انواع تابلوهای استیل

قطر قلم به کار برده شده و تاثیر آن بر روی قیمت حروف استیل

از دیگر مواردی که بر روی تخمین قیمت حروف استیل موثر می‌باشد، قطر قلم در حروف استیل است. همانطور که می‌دانید با افزایش قطر حروف میزان استفاده از استیل نیز افزایش پیدا می‌کند. این امر سبب افزایش قیمت طراحی و تولید حروف استیل می‌شود. در مقابل کاهش قطر حروف نیز می‌تواند کاهش میزان هزینه را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد. یکی از مواردی که سبب افزایش قطر حروف می‌گردد استفاده از نورپردازی‌های مدرن است. استفاده از اس ‌ام‌ دی برای نورپردازی حروف، سبب افزایش قطر حروف نیز خواهد شد.

در نظر داشته باشید که هر چه میزان قطر حروف افزایش یابد، میزان استفاده از اس ام دی نیز افزایش خواهد یافت. این امر وابسته به استفاده از منبع تغذیه قوی‌تری نیز می‌باشد. در نتیجه با افزایش قطر حروف ناچار به پرداخت هزینه بیشتر برای ساخت این تابلو، خواهیم بود. بهتر است بدانید که کاربرد و موارد استفاده از این حروف، تعیین کننده‌ی قطر آن خواهند بود. به این مفهوم که مشتری با در نظر گرفتن نیاز خود، اقدام به انتخاب قطر مناسب برای حروف استیل، می‌نماید. در نتیجه اگر قطر حروف بر اساس استانداردهای خاص تعیین شده باشد، نمی‌توان تغییر چندانی در آن ایجاد کرد. برای کسب اطلاعات مهم در این زمینه می‌توانید از دانش تخصصی کارشناسان ذیصلاح استفاده کنید. (حداکثر قطر در نظر گرفته شده برای حروف نورپردازی شده‌ی استیل، 5 سانتی تر می‌باشد.)

طریقه نصب حروف و تاثیر آن بر روی قیمت حروف استیل

آیا می‌دانستید که فرآیند نصب حروف نیز تاثیر بسزایی بر روی تخمین قیمت حروف استیل خواهند داشت؟ جهت نصب تابلوهای حروف استیل از فرایندهای خاصی استفاده می‌شود. در بسیاری از مواقع شاهد نصب این حروف بر روی پی ‌وی ‌سی خواهیم بود. استفاده از روکش استیل بر روی قالب پی وی سی سبب می‌شود که جذابیت تابلو دوچندان شود. این امر مستلزم پرداخت هزینه‌های خاصی نیز می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *