تابلو استیل, متفرقه

تابلو استیل

IMG 0051

در بازار کسب و کار ، یکی از مهم ترین عناصر خرید و فروش ، برقراری ارتباط با مشتری است. این امر مهم با انجام فعالیت های مختلف شدنی می باشد که اصلی ترین آن ها ، تبلیغات و معرفی برند به مشتری با استفاده از عناصر محیطی و بصری می باشد. یکی از این فعالیت ها شامل استفاده از تابلو های تبلیغاتی برجسته و پر نور بر سر در مغازه ها و محل کارتان به خصوص تابلو استیل می باشد.

تابلو استیل ، بیشترین استفاده را بین تابلوها در زمینه های مختلف تفریحی ، صنعتی و …. دارد. این تابلو در طرح‌ها و متدهای مختلف قابل پیاده‌سازی است.  خاصیت های براقیت و لوکس و آنتیکی جز ویژگی های بارز تابلو استیل می باشند ، به همین دلیل از دیرباز تاکنون به عنوان تابلو مغازه شیک مورد استفاده بوده و هست. در گذشته از تابلوهای فلزی با جنس آهن یا برنج و مس استفاده می‌شد اما به دلیل اینکه این آلیاژها به مرور زمان کدر شده و نیاز به پرداخت مجدد داشتند نسل آن‌ها منقرض شد و فلز استیل جای آن‌ها را گرفت. فلز استیل که در ساخت تابلوهای تبلیغاتی به کار می‌رود از استیل خالص 7 دهم میرور نگیر است و به مرور زمان کدر نمی‌شود و احتیاجی به پرداخت مجدد ندارد.

استفاده از تابلو استیل هم در فضاهای داخلی و هم در فضاهای بیرونی کاربرد دارد و به دلیل آن‌که فلز نمی‌تواند نور را از خود عبور دهد برای نوردهی تابلوهای فلزی از قسمت پشت حروف استفاده می‌شود. پس از نصب حروف، نور به صورت سایه و روشن از زیر حروف برجسته و اطراف آن ساطع می‌شود و جلوه بسیار زیبایی در هنگام شب از خود به نمایش می‌گذارد.

ویژگی های تابلو استیل

نورپردازی با کیفیت عالی: نورپردازی در تابلوهای استیل به شکل هاله ای در اطراف تابلو با نور اندریک، انجام می شود. در تابلوهای رینگی استیل، برای لایه ی رویی تابلو از پلکسی گلاس استفاده می شود. پلکسی گلاس نور را از خود عبور داده و جلوه ی خاصی به تابلو می دهد. نورپردازی زیبایی این تابلو را در شب چند برابر می کند.

دوام و مقاومت بالا: تابلوهای تبلیغاتی استیل در برابر باران، باد، آفتاب بسیار مقاوم هستند و به سادگی خراب نمی شوند. علاوه بر این رنگ تابلوی استیل با گذشت زمان کم رنگ یا کدر نمی شود.

ویژگی براقیت و رفلکسی نور تابلو: تابلوهای تبلیغاتی استیل با ویژگی براق بودن و انعکاس نوری که دارند، چشم هر بیننده ای را مجذوب می کنند. این ویژگی خود را در هنگام شب به زیبایی نشان می دهد.

جنس استیل

یکی از متریال های جدید که از آن در ساخت و تهیه تابلو ها استفاده می کنند ، آلیاژ استیل است. به تازگی تابلوهایی که از استیل درست شده اند ، محبوبیت زیادی پیدا کرده و مشتریان معمولا تابلوهایی از این جنس را در لیست سفارشات خود قرار داده اند. یکی از دلایلی که استیل مه متریال مناسب برای ساخت تابلو می باشد داشتن ویژگی های فرم پدیری و پرداخت کاری است که هیچ تولید کننده ای نمی تواند از آن چشم پوشی کند.

از فواید استیل می توان به موارد زیر اشاره کرد :

– این آلیاژ از مقاوت زیادی برخوردار بوده و در مقابل ضربه و فشار مقاوم است.

– ورقه های استیل با درخشندگی خیره کننده ای که از خود دارند ، حالتی باکلاس و خاصی را به تابلو شما می دهند.

– در مقابل دماهای متفاوت مقاومت می کنند و اگر در معرض رطوبت هوا قرار گیرد دچار زنگزدگی نمی شود.

– استیل از ماندگاری زیادی برخوردار است  و پاکیزگی آن به راحتی انجام پذیر است. اگر نظافت این تابلو ها به صورت مستمر انجام شود ، تابلو استیل شما تا سالها درخشندگی و کیفیت خود را حفظ می کند.                                                              – استیل  به رنگ های مختلف در دسته بندی های طلایی ، نقره ای ، برنزی و مسی وجود دارد. این رنگ ها از طرفداران زیادی برخوردار هستند و برای بکارگیری در ساخت تابلو جهان مناسب می باشند.

نورپردازی

استفاده از نورپردازی مخفی (بک لایت) به جلوه های تابلو شما اضافه می کند که زیبایی به سادگی در آن خلاصه می شود. در هنگام شب یا تاریکی اتاق این لامپ ها تابلو را مشخص می کنند. این لامپ ها از نوع SMD و LED ، در رنگ های مختلف یافت می شوند. شما می توانید از نمونه های RGB یا هفت رنگ که دارای قابلیت تغییر رنگ را دارند، استفاده کنید. شما می توانید با تهیه و استفاده از ریموت رنگ لامپ ها را تغییر بدهید.

تفاوت استیل اصلی و تقلبی

از آنجایی که متاسفانه در بازار تابلوسازی هر دغل بازی پیدا می شود ، بهتر است که راه تشخیص جنس تقلبی از اصل را بلد باشید. به طور کل دو نوع ورق استیل وجود دارد که برای شناسایی نوع اصلی آن می‌توان از آهن‌ربا استفاده کرد. استیل اصل توسط آهن‌ربا جذب نمی‌شود اما ورق استیلی که فقط حاوی یک لایه استیل بر روی ورق باشد به راحتی توسط آهن ربا جذب خواهد شد.

شرکت هخامنش با نیروهای متخصص و طراحان حرفه ای آماده ارائه جدیدتری و مدرنترین تابلو استیل چلنیوم ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *