4

قیمت تابلو چلنیوم  مساله مهمی است ،برای محاسبه کردن قیمت تابلو چلنیوم عوامل بسیاری بررسی می شوند. بهتر است قبل از سفارش در این مورد اطلاعاتی داشته باشید، در این صورت قادر به انتخاب مناسب تری خواهید بود. توجه کنید همیشه نمونه های با کیفیت در عین زیبایی و جلوه بیشتر، به مرور زمان آسیب نمی بینند و نیازی به تعویض ندارند؛ پس از نظر اقتصادی هم به صرفه تر هستند.

قیمت تابلو چلنیوم بر اساس متراژ رول چلنیوم

 

 

قیمت تابلو چلنیوم بر اساس متراژ رول چلنیوم

بررسی فاکتور های تعیین قیمت تابلو چلنیوم

 

سه عامل در تعیین قیمت تابلو نقش اساسی دارد :

  1. ابعاد و متراژ تابلو
  2. ایده و طرح تابلو
  3. اندازه و قطر قلم

طرح و ایده تابلو عامل اصلی در تعیین قیمت تابلو چلنیوم می باشد. با توجه به ایده و طرح ساخت تابلو است که متریال رول ها و ورق های به کار گرفته شده و همچنین روش و ابزار برش و ساخت تابلو، تعیین می شود. بنابراین بسته به پیچیده و بزرگ بودن طرح و یا ساده بودن آن، قیمت تابلو متغیر است.

با استفاده از نرم افزار کرل، اندازه رول به کار برده شده محاسبه می شود و طبق هزینه های تصویب شده توسط اتحادیه کل تابلو سازی، قیمت رول با توجه به ابعاد و اندازه آن و همچنین متریال به کار برده شده در ساخت حروف برجسته، تعیین می شود.

قطر قلم به طور معمول در اندازه 5 تا 12 میلی متر می باشد. معمولا در ازای افزودن هر یک سانتی متر به قطر قلم، مبلغی به هزینه های کل اضافه می شود.

 

مواردی دیگری هم وجود دارد که در صورت انتخاب آنها توسط مشتری، قیمت ساخت تابلو افزایش می یابد. در ادامه به چند مورد اشاره شده است.

  1. انتخاب رویه پلکسی پانچ شده
  2. استفاده از لامپ های SMD در رنگ های متنوع ( به خصوص در مورد نمونه های RGB و full color )
  3. انتخاب چند لایه پلکسی در ساخت تابلو های پلکسی دوبل
  4. انتخاب نمونه پلکسی آینه ای
  5. انتخاب رول چلنیوم پانچ شده برای لبه حروف

در هنگام سفارش تابلو چلنیوم ضروری است که به این موارد توجه کنید.