تابلو نقشه جهان

نمونه طرح های اجرا شده تابلو نقشه جهان

تابلو نقشه جهان استیل پازلی

زیبایی بخشی به محیط با تابلو نقشه جهان استیل پازلی

بی شک امروزه، تابلو نقشه جهان یکی از پرطرفدارترین المان‌هایی است که برای زیبایی بخشی به محیط خانه، محل کار و اماکن دیگر بیش از پیش مورد پسند افراد قرار گرفته است. همانطور که از نام این تابلو پیداست، این تابلو نقشه‌ای از نقشه جهان بوده و متشکل از قسمت‌هایی از کره‌ی زمین می‌باشد. طراحی منحصر به فرد و زیبای این تابلو سبب شده جزو زیباترین و پرطرفدارترین تابلوها برای دیزاین دکوراسیون‌های داخلی محیط‌های تجاری، اداری و حتی بعضی از خانه‌ها باشد و زیبایی چشم‌نوازی را به این محیط‌ها ببخشد.

طراحی دوبعدی و کاربردهای تابلو نقشه جهان

اگر نمونه‌هایی از این تابلو را دیده باشید به طراحی دوبعدی و چشم‌نواز آن قطعاً پی برده‌اید، زیرا این تابلو یک نمای دو بعدی از نقشه جهان به ما می‌دهد. تابلو نقشه جهان معمولاً در دفاتر مشاغلی مورد استفاده قرار می‌گیرد که فعالیت آنها برون‌مرزی و بین‌المللی است. اگر شما نیز به جغرافیا و طراحی مدرن علاقه‌مند هستید و یا می‌خواهید در خانه یا محل کار خود یک تابلوی نورپردازی شده‌ی خاص داشته باشید، بهترین گزینه برای شما تابلو نقشه جهان است. شما می‌توانید تابلو نقشه جهان را در بهترین کیفیت و ظرافت از تابلوسازی هخامنش با بهترین قیمت تهیه کرده و زیبایی محل کار و یا خانه‌ی خود را چند برابر کنید.

تابلو نقشه جهان چیست ؟

تابلو نقشه جهان یکی از زیباترین و پرکاربردترین المان های دکوراسیون داخلی می باشد که طرفداران بسیاری دارد. تنوع طرح و رنگ این تابلو بسیار زیاد است و به راحتی با هر رنگ و سبکی هماهنگ می شود. از این تابلو می توان در سبک های مختلف دکوراسیون کلاسیک و مدرن استفاده کرد.

اگر به دنبال تابلویی خاص و شیک برای شرکت و یا منزل خود هستید، تابلو نقشه جهان بهترین گزینه برای شما می باشد. زیبایی، تنوع رنگ، کیفیت بالا، استحکام زیاد، عمر طولانی و… همگی از ویژگی های این تابلو به شمار می رود که آن را به المانی مناسب و جذاب در دکوراسیون تبدیل می کند. طرح این تابلو هرگز قدیمی نمی شود و با گذشت زمان و تغییر دکوراسیون نیز می توانید مجددا از آن استفاده کنید.

 

تابلو نقشه جهان
تابلو نقشه جهان پارلی

متریال تابلو نقشه جهان

ساخت تابلو نقشه جهان

در ساخت تابلو نقشه جهان هیچ محدودیتی وجود ندارد و مشتریان عزیز می توانند تابلو را مطابق سلیقه خود در رنگ و ابعاد دلخواه سفارش دهند. در ساخت یک تابلو زیبا و بی نقص به همان اندازه که طراحی دقیق و جذاب اهمیت دارد، استفاده از متریال مرغوب و باکیفیت نیز حائز اهمیت است. قسمت رویی کار، مهمترین بخش تابلو می باشد و در حقیقت جلوه اصلی تابلو به این بخش بستگی دارد. این قسمت را می توان از مواد متنوعی چون استیل، چوب، پلاستیک، پلکسی گلاس و… تهیه کرد. استیل در تابلو سازی جایگاه ویژه ای دارد. ویژگی های منحصر به فرد استیل باعث شده است که این فلز به عنوان متریالی مناسب در ساخت این نوع تابلو ها به کار گرفته شود.

همانطور که می‌دانید، استفاده از تجهیزات و ابزارهای مدرن و به‌روز در تابلوسازی این امکان را به ما داده که بتوانیم تابلوی مورد نظر خود را در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف و همچنین کیفیت‌های متنوع داشته باشیم. شاید هرکسی که این مطالب را نخوانده باشد، با دیدن این تابلوها، با خود بگوید قطعاً جنس این تابلوی زیبا از فلز استیل است، اما همانطور که کمی پیش‌تر گفتیم، این تابلوها از متریال‌های متنوعی ساخته می‌شوند که علاوه بر ظاهر زیبا، جنس مقاوم و با کیفیتی نیز دارند.

در ادامه‌ی این مقاله به معرفی انواع تابلو نقشه جهان با جنس‌های مختلف می‌پردازیم:

  • تابلو نقشه جهان استیل
  • تابلو نقشه جهان طرح استیل
  • تابلو نقشه جهان پلکسی
  • تابلو نقشه جهان چوبی

نصب تابلو نقشه جهان

اگر ساخت قسمت های زیرین و پشت کار به صورت دقیق و اصولی انجام بگیرد، نصب تابلو نقشه جهان به راحتی امکان پذیر خواهد بود. این تابلو ها به گونه ای ساخته می شوند که بر روی هر دیوار و سطحی قابل نصب باشند. بنابراین شما بدون هیچ نگرانی می توانید این تابلو ها را بر روی دیوار های گچی، کناف، ام دی اف و… نصب کنید. نکته اصلی در نصب تابلو این است که پایه های مونتاژ شده در جای مشخص خود کاملا ثابت و فیکس شوند. پس از قرار گرفتن پایه ها، بخش های پشت قاره ها و پایه های تکمیل کننده را به راحتی می توان نصب کرد.

تابلو نقشه جهان استیل

همانطور که می‌دانید، استیل جزو پرطرفدارترین متریال‌هایی است که در ساخت تابلوهای دیواری نقشه جهان به حساب می‌آید. این متریال نه فقط از نظر ظاهری بلکه از نظر کیفیت و دوام هم جزو بهترین‌ها به شمار می‌رود و به همین دلیل ما در مجموعه‌ی خود به کسانی که قصد خرید این تابلوی چشم‌نواز را دارند، جنس استیل را پیشنهاد می‌کنیم. اگر بخواهیم شیوه‌های اجرایی این تابلو را با جنس استیل برای شما بازگو کنم باید بگویم، این تابلو در دو مدل متنوع قابل اجرا می‌باشد که مدل اول نقشه جهان استیل بک لایت است و مدل دوم نقشه جهان استیل بک لایت دوغی است.

مزایای استفاده از متریال استیل در ساخت تابلو های نقشه جهان

شما هنگام خرید باید ابتدا خیالتان راحت باشد که در ساخت هر دوی این مدل‌ها جزئیات لازم به بهترین نحو رعایت می‌شود. شما می‌توانید در صورت لزوم حتی نام قاره‌های مختلف و کشورهای آن را در این تابلوی زیبا قرار دهید و از مجموعه‌ی تابلو سازی هخامنش بخواهید اسم هرکدام را روی نقشه جهان خود هک کند.

  1. استیل فلزی محکم است و در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم می باشد. بنابراین استفاده از استیل در ساخت تابلو نقشه جهان، احتمال آسیب دیدن تابلو در زمان نصب و پس از آن را کاهش می دهد.
  2. ورقه های استیل درخشان و زیبا هستند و زیبایی و جلوه تابلو را چند برابر می کنند.
  3. استیل در برابر عوامل محیطی، رطوبت، گرما و… مقاوم است و تغییر شکل و حالت نمی دهد.
  4. می توان در کنار ورقه های استیل از متریال دیگری چون پلکسی گلاس نیز استفاده کرد.
  5. ورقه های استیل رنگ های متنوعی دارد. ظاهر درخشان و جذاب استیل نیازی به رنگ یا پولیش زدن ندارد.
  6. تابلو نقشه جهان استیل به راحتی تمیز می شود و نیازی به مواد پاک کننده خاص ندارد.
  7. استیل هرگز کدر نمی شود و با گذشت زمان درخشندگی ظاهر خود را حفظ می کند.
  8. در تابلو های استیل برای افزایش زیبایی کار می توان در قسمت زیرین تابلو از نور استفاده کرد.
تابلو نقشه جهان
تابلو نقش جهان طلایی با نور طلایی
تابلو نقشه جهان طلایی با نور طلایی مینیمال
تابلو نقشه جهان برای محیط کار

تابلو نقشه جهان طرح استیل

این متریال از جنس پلکسی طرح استیل می باشد. همانطور که از نامش پیداست، شباهت بسیار زیادی با استیل دارد و اکثر افراد در نگاه اول متوجه طرح استیل بودن آن نمی‌شوند. شما می‌توانید همانند تابلوهای استیل، از مجموعه‌ی تابلو سازی هخامنش بخواهید تا بر روی تابلوی نقشه جهان شما نام قاره‌ها و کشورها را هک کند. لازم به ذکر است، هک کردن هر چیزی بر روی این متریال از نظر ظاهری تفاوت چندانی با تابلوهای استیل ندارد و از نظر جزئیات کاملاً با یکدیگر برابرند.

تابلو نقشه جهان طرح استیل

یکی از نمونه های پرطرفدار به شمار می رود که در محیط های مختلف قابل نصب می باشد. یکی از مزیت های تابلو های تابلو نقشه جهان ، امکان استفاده از نور  SMDدر قسمت پشتی تابلو است که نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب می کند. استفاده از نور SMD های مختلف، جلوه تابلو را دو چندان می کند و به تنهایی می تواند تغییر و تحول زیادی در دکوراسیون فضای داخلی ایجاد کند.

ظرافت، دقت، خلاقیت و کیفیت در صنعت تابلوسازی، فاکتور هایی مهم برای ساخت تابلو می باشند. آن چه سبب زیبایی و جلوه ی تابلو نقشه جهان می شود آن است که از هیچ گونه پیچی به صورت قابل مشاهده و روکار استفاده نشود.

خلاقیت، مهارت، ظرافت، دقت و کیفیت همگی از فاکتور های مهم در صنعت تابلو سازی به شمار می روند و تابلو ساز برای تحقق این اهداف باید از ابزار تخصصی و جدید استفاده کند. به کار گرفتن ابزار و تجهیزات جدید و مدرن در ساخت تابلو نقشه جهان، این امکان را فراهم کرده است که تابلو سازان بتوانند تابلو هایی در ابعاد مختلف و طرح های گوناگون آماده کنند. ابزار برش جدید در تابلو سازی سرعت کار را تا حد زیادی افزایش می دهند و همچنین موجب افزایش ظرافت و زیبایی کار می شوند.

کاربرد تابلو های نقشه جهان طرح استیل

تابلو نقشه جهان از تابلو های دکوراتیو مدرن به شمار می رود که این روز ها در دکوراسیون داخلی محیط های مختلف، بسیار به چشم می خورد. امروزه اکثر شرکت ها و هلدینگ های بزرگ و بین المللی از این تابلو زیبا در دکوراسیون دفتر مدیریت خود استفاده می کنند. این تابلو جلوه ای خاص و لاکچری به محیط می دهد و به نوعی نشان دهنده فعالیت بین المللی آن شرکت می باشد. در ادامه چند مورد از کاربرد این تابلو زیبا و منحصر به فرد بررسی شده است.

تابلو نقشه جهان با متریال پلکسی

از دیگر متریال‌هایی که در ساخت تابلو نقشه جهان استفاده می‌شود،  متریال پلکسی است. از مزیت‌هایی که این جنس دارد این است که بسیار مقرون به صرفه‌تر از مدل‌های قبلی است و در رنگ‌های متنوع‌تری قابل اجرا می‌باشد. اما این نکته وجود دارد که این تابلو با دست ساخته شده و امکان اینکه بسیار دقیق نباشد وجود دارد.

تابلو نقشه جهان پلکسی به صورت کاملا سفارشی و مطابق سلیقه و خواست مشتری انجام می گیرد. تابلو نقشه جهان در طرح های متفاوت، خاص و ویژه و در ابعاد متنوع طراحی و ساخته می شود.  همچنین این نوع تابلو ها را می توان در دو شکل پشت نور و یا بدون نور نصب کرد. ( لازم به ذکر است که تمامی مواردی که به آن اشاره شد براساس نظر  و سلیقه مشتری تعیین می گردد. )

با روی آوردن تابلو سازان به استفاده از مواد و متریال جدید در ساخت تابلو ها، صنعت تابلو سازی شکل تازه ای به خود گرفته است. استفاده از متریال پلکسی، امکان طراحی و برش شکل های مختلف را فراهم می کند. قابلیت ساخت تابلو با متریال های گوناگون از دلایل اصلی محبوبیت تابلو های دکوراتیو می باشد.

یکی از متریال‌های انتخاب شده برای ساخت تابلو نقشه جهان، پلکسی می‌باشد. این متریال به عنوان پرکاربردترین متریال در دنیای امروز جهت ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی شناخته شده است. این متریال قابلیت اجرای بسیاری از طراحی‌ها (مانند نورپردازی و …) را برای مخاطب فراهم می‌کند. این تابلوها با برخورداری از خصوصیاتی مانند:

  • ماندگاری بسیار بالا
  • درخشندگی و جذابیت فوق العاده
  • مقاومت بالا در برابر شرایط جوی متفاوت
  • قابلیت استفاده از دستگاه‌های مناسب برای برش و افزایش جذابیت تابلو
  • نورپردازی خیره کننده با قابلیت استفاده از منبع تغذیه

همچنان برگ برنده برای ساخت تابلو را در دست دارند. از این رو در بسیاری از طراحی‌های داخلی و حتی فضاهای بیرونی، می‌توان شاهد حضور جذاب آنها بود.

تابلو نقشه جهان پلکسی
تابلو نقشه جهان پلکسی
نقشه جهان چوبی چراغ دار
تابلوی نقشه جهان دیواری

تابلو نقشه جهان چوبی

چوب یکی از خاص‌ترین متریال‌هایی است که می‌توان در ساخت هر سازه‌ای به کار برد. تابلو نقشه جهان چوبی، از آنجایی که به وسیله‌ی دست ساخته می‌شود، قیمت بالاتری نیز نسبت به سایر متریال‌ها دارد. البته این را هم بگویم، اگر شما به سازه‌های چوبی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید با قیمت مناسب‌تری این تابلو را در جنس چوب تهیه کنید، باید بگویم این امکان برای شما وجود دارد. اما تنها مشکلی که این مدل دارد این است که هیچ نورپردازی در این مدل استفاده نمی‌شود

متریال چوب برای تابلوهای نقشه جهان

در بین انواع متریال‌های مختلف، می‌توان به چوب برای ساخت تابلو نقشه جهان نیز اشاره کرد. این تابلوها در دسته‌ی تابلوهای حروف برجسته قرار گرفته‌اند. یکی از موارد قابل توجه که محبوبیت فوق العاده‌ی آنها را به همراه داشته است، انواع مختلف این تابلوها می‌باشد. از انواع مختلف آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تابلو نقشه جهان ساده
  • تابلو نقشه جهان دوبل
  • تابلو نقشه جهان پانچ
  • تابلو تابلو نقشه جهان نور اندریک

لازم به ذکر است که سفارش این نوع از تابلوها در رنگ‌های مختلف امکان پذیر می‌باشد. تابلو نقشه جهان نیز مانند بسیاری از تابلوهای دیگر از قابلیت‌ نورپردازی، مقاومت بالا، کیفیت ایده‌آل و … برخوردار می‌باشد.

ویژگی‌های تابلو نقشه جهان
نورپردازی زیبا و حرفه‌ای
جذابیت اصلی تابلو نقشه جهان به نحوه نورپردازی آن بستگی دارد. به عبارت دیگر بایستی بگوییم اصلی ترین دلیل انتخاب اکثر افراد زیبایی بسیار زیاد آن به دلیل نورپردازی حرفه‌ای در آن است. نورپردازی بسته به مکان شما می‌تواند به شیوه‌های مختلفی انجام پذیرد.

کاربرد تابلو نقشه جهان

تابلو نقشه‌ جهان نمونه ای ار تابلوهای مدرن است. امروزه اکثر شرکت های بزرگ و بین المللی از آن در دفتر مدیریت خود استفاده می کنند. در ادامه به چند نمونه ار کاربرد ابن تابلوها اشاره شده است.

آژانس‌های مسافرتی

یکی از بیشترین مکان‌هایی که از تابلو نقشه جهان استفاده می‌شود، آژانس‌های مسافرتی است که پرواز‌های خارجی دارند، زیرا انتخاب این تابلو در این مکان به نوعی معرفی شغل آنها بوده وبسیار هوشمندانه است. تابلو نقشه جهان در این مکان‌ها علاوه بر ظاهر زیبایی که به محیط می‌بخشد، سبب می‌شود که نظر مشتریان بسیاری به آن مکان جلب شود.

دفترهای وکالت

وکلایی که بصورت برون مرزی و بین المللی کار می‌کنند، می‌توانند برای زیبا سازی فضای محل کار و دفتر خود از تابلو نقشه جهان استفاده کنند، این تابلو به نوعی معرفی شغل و فعالیت کاری آنها را نشان داده و بسیار در این مکان‌ها مورد استقبال و توجه قرار می‌گیرد.

موسسه‌های زبان خارجه

همانطور که می‌دانید، دکوراسیون و فضای داخلی هر مکانی پیش از هرچیز در مواجه اول به چشم می‌خورد. شما می‌توانید برای تبلیغ و معرفی کار وآموزشگاه زبانت خود از این تابلوی زیبا  برای سازی محیط آن کمک بگیرید. این کار علاوه بر زیبایی بخشی به فضای آموزشگاه، کاملا با محیط آن همخوانی داشته و به گونه ای به معرفی هرچه بیشتر آن می‌پردازد.

شرکت های واردات و صادرات

همانطور که کمی قبل اشاره کردیم، استفاده از تابلوی نقشه جهان، در شرکت‌هایی که در خارج از مرز‌های ایران در زمینه‌ی بین المللی فعالیت دارند، در معرفی حوزه‌ی کاری آنها بسیار موثر است. استفاده از این تابلوی زیبا و مفهومی، بیانگر اعتبار ومحدوده‌ی معاملاتی و تجارت آن مجموعه می شود.

دفترهای بازرگانی

بازرگانانی که فعالیت برون مرزی و بین المللی انجام می‌دهند، می‌توانند مانند سایر مشاغل که به کشور‌های دیگر در ارتباط هستند، از این تابلو برای دفتر و محل کار خود کمک بگیرید.

به غیر از مواردی که به آن ها اشاره کردیم سایر کسب و کار ها که وجهه برون مرزی دارند مثل صرافی ها، دفاتر ترجمه رسمی و… بیشتر از این مدل در دکوراسیون دفتر خود استفاده می کنند.

نقشه جهان استیل
IMG 0689 1

تابلو نقشه جهان با هک کامل مرزبندی

طرح اولیه این تابلو نقشه جهان از کره زمین الهام گرفته شده است؛ با این وجود ابعاد و اندازه کار و چیدمان آن کاملا مطابق سلیقه مشتری انتخاب می شود. تجهیزات جدیدی که در تابلو سازی استفاده می شود این امکان را فراهم کرده است تا تابلو ساز بتواند هر طرح و ایده ای که مشتری در ذهن دارد را اجرا کند. در طراحی تابلو های نقشه جهان می توان مرزبندی کامل با اسم قاره ها و یا کشور ها را نیز اضافه کرد. این موضوع تنها به خواست و سلیقه مشتری بستگی دارد. همچنین می توان کار را به صورت برجسته و یا به همراه نور ( بک لایت ) آماده کرد.

تابلو نقشه جهان استیل با هک مرزبندی با رنگ های متنوع خود به راحتی با هر سبک و هارمونی در دکوراسیون هماهنگ می شود. این تابلو ها در رنگ های طلایی، نقره ای، دودی، مسی و در حالت های مات، براق و خشدار قابل سفارش هستند. هر یک از این رنگ ها متناسب با هارمونی فضای داخلی و دیگر المان های به کار برده شده در دکوراسیون شما، می تواند منظره ای متفاوت و چشم نواز ایجاد کند. همچنین با استفاده از نور بکلایت می توانید جلوه ای زیبا و درخشان به تابلو ببخشید. هیچ محدودیتی برای تعیین رنگ نور وجود ندارد و شما می توانید بنا به سلیقه خود از هر رنگی استفاده کنید.

استفاده از تجهیزات و ابزار های جدید در تابلو سازی، این امکان را فراهم کرده است که مشتریان بتوانند تابلوهای نقشه جهان را در ابعاد و طرح های مختلف سفارش دهند.

ظرافت، دقت، خلاقیت و کیفیت در صنعت تابلوسازی، فاکتور هایی مهم برای ساخت تابلو می باشند. آن چه سبب زیبایی و جلوه ی تابلو نقشه جهان می شود آن است که از هیچ گونه پیچی به صورت قابل مشاهده و روکار استفاده نشود.

رنگبندی متنوع
از جمله ویژگی‌های دیگر تابلو نقشه جهان می‌توان به تنوع رنگی آن اشاره نمود که به زیباسازی فضا کمک بسیار زیادی می‌کند. بنابراین؛ برای ساخت این تابلو و توسط گروه تولیدی هخامنش هرگز نگرانی در مورد عدم همخوانی رنگ‌ها با یکدیگر نداشته باشید.

مورد استفاده برای مکان‌های مختلف
از این تابلو بسیار زیبا می‌توان در مکان‌های مختلفی کمک گرفت که می‌توان به دفتر کار، رستوران، کافه، سینما، آژانس مسافرتی و غیره اشاره نمود.

تابلو نقشه جهان استیل دودی

اگر به دنبال تابلویی خاص و شیک برای شرکت و یا منزل خود هستید، این نمونه از تابلو نقشه جهان بهترین گزینه برای شما می باشد. زیبایی، تنوع رنگ، کیفیت بالا، استحکام زیاد، عمر طولانی و… همگی از ویژگی های این تابلو به شمار می رود که آن را به المانی مناسب و جذاب در دکوراسیون تبدیل می کند. طرح این تابلو هرگز قدیمی نمی شود و با گذشت زمان و تغییر دکوراسیون نیز می توانید مجددا از آن استفاده کنید.

در عصر حاضر شاهد ایده‌های ناب و خاص بسیاری از طراحان معتبر برای انواع دکوراسیون‌های داخلی هستیم. در شرکت‌هایی که به صورت بازرگانی، تجاری، اداری و … فعال هستند، انتخاب المان‌های جذاب و منحصر بفرد برای جلب مشتری، حرف اول را می‌زند. در این بین تابلوهای جذاب و خیره کننده می‌توانند یک دکوراسیون چشم نواز و حیرت انگیز را برای فضاهای مختلف، به ارمغان بیاورند.

 انتخاب تابلو نقشه جهان

انتخاب و استفاده از تابلو نقشه جهان این روزها به یک چالش پر اهمیت مبدل شده است. مهمترین هدف بسیاری از طراحان داخلی جهت استفاده از این تابلوها در دکوراسیون‌های داخلی، ایجاد یک فضای مدرن، خارق العاده، ترغیب کننده و منحصر به فرد برای دکوراسیون شرکت‌ها و ادارات و غیره می‌باشد. همانطور که می‌دانید فضاهای جذاب می‌توانند تاثیر بسزایی بر روی جلب مخاطب داشته و آنها را برای یک انتخاب هوشمندانه ترغیب نمایند. لذا به جرات می‌توان گفت که با استفاده از این تابلوها می‌توانید:

  • ارزش و اعتبار برند و کسب و کار خود را ارتقا دهید.
  • مشتریان خاص را به سمت همکاری با برند خود ترغیب نمایید.
  • افزایش میزان مشتری را تجربه کنید.
  • شاهد افزایش میزان درآمد و سوددهی باشید.
  • یک دکوراسیون مدرن، لاکچری و جذاب را بر اساس سبک دلخواه در فضای مورد نظر اجرا نمایید.

 

تابلو نقش جهان مشکی با نور طلایی ترکیبی
8
تابلو نقشه جهان ساعت دار
تابلو نقش جهان با نور سبز

تابلو نقشه جهان همراه با ساعت

تابلو نقشه جهان به یکی از اجزا جدا نشدنی در صنعت تجارت و بازرگانی مبدل شده است. حتما شما هم در بسیاری از شرکت‌های بزرگ شاهد این تابلوهای جذاب و خیره کننده بوده‌اید. اگر بخواهیم در بین زیباترین، جذاب‌ترین و منحصر بفردترین تابلوهای تبلیغاتی، یکی از آنها را برای تبلیغاتی تاثیرگذار انتخاب کنیم، قطعا می‌توان از این تابلو یاد کرد.

به کارگیری نور در این تابلو نقشه جهان

استفاده از نور در ساخت تابلو ها همواره سبب زیبایی و جلوه بیشتر تابلو ها شده است. نورپردازی تابلو ها این امکان را فراهم می کنند که تابلو ها در شب هم مشخص باشند. در تابلو سازی از لامپ های SMD  و LED در رنگ های مختلف استفاده می شود. می توان از نمونه های RGB  و یا هفت رنگ با قابلیت تعویض رنگ نیز استفاده کرد. رنگ این لامپ ها با استفاده از ریموت قابل تغییر است.

ابعاد دلخواه
بسته به سلیقه و مقدار فضا ابعاد تابلو نقشه جهان می‌تواند کوچک، بزرگ و یا متوسط باشد.
طراحی اختصاصی

طراحی این تابلو کاملا اختصاصی و سفارشی است و می‌تواند در آن چند کشور داخلی، چند کشور خارجی، چند قاره و غیره نمایش داده شود. عمدتا در آژانس‌های مسافرتی برای نمایش تورهای برگزار شده توسط این آژانس ساخت تابلو نقشه جهان انجام می‌گیرد و نام کشورهایی که تور آن‌ها برگزار می‌گردد در این تابلو وجود دارد.

برآورد قیمت تابلو نقشه جهان 
عوامل بسیار زیاد و بی شماری همچون ابعاد بوم انتخابی، سایز محصول، میزان نورپردازی، جنس تابلو، کیفیت چاپ، نوع و طرح انتخابی، میزان نورپردازی و هزینه طراحی و ساخت در قیمت خرید تابلو نقشه جهان نقش دارند. ناگفته نماند که شما عزیزان می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانی سفارش ساخت تابلو تبلیغاتی نقشه جهان و سایر انواع تابلوهای مورد نظر خود را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به مجموعه گروه تولیدی هخامنش دهید.

در این مجموعه تابلوها علاوه بر کیفیت عالی با قیمت منصفانه‌ای ساخته می‌شوند تا دغدغه‌های مالی شما عزیزان از بین برود. برای مراجعه به سایت بهترین تابلوسازی و سفارش تابلو نقشه جهان، کافیست همین حالا با کارشناسان گروه تولیدی هخامنش تماس بگیرید.

سفارش تابلو نقشه جهان

همانطور که در بخش های قبل نیز به آن اشاره کردیم، تابلو های نقشه جهان در طرح های بسیار متنوعی ساخته می شوند. طراحی و ساخت این تابلو به صورت سفارشی انجام می گیرد و مشتریان می توانند طرح و رنگ تابلو را کاملا هماهنگ با دکوراسیون محیط خود انتخاب کنند. ظرافت طرح از فاکتور های اصلی در ساخت تابلو های نقشه جهان به حساب می آید که تابلو ساز ها باید به آن توجه ویژه داشته باشند. هر چه برش های طرح ظریف تر و دقیق تر انجام شود، کار زیباتر و جذاب تر خواهد بود.  در ساخت تابلو های نقشه جهان تلاش می شود تا با به کارگیری جدیدترین ابزار برش، طرحی ظریف و زیبا بدست بیاید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه کار ها می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

چرا سایت گروه تابلوسازی هخامنش را برای سفارش انتخاب نماییم؟

کیفیت بالای متریال به کار رفته در انواع طرح های تابلو نقشه جهان ، وجود تیم برجسته در هر زمینه مختلف برای ساخت یک تابلو، طراحی فوق حرفه‌ای، سابقه فعالیت بالا، قیمت عالی، ارتباط و خرید و ثبت سفارش به صورت اینترنتی را بایستی از مزایای انتخاب تابلو‌سازی هخامنش دانست.

 

تابلو نقشه جهان استیل با مرزبنی پانچ

این تابلو نقشه جهان برای کدام نوع از مشاغل استفاده می‌گردد؟

تابلو استیل نقشه جهان نشان دهنده انواع قاره‌ها، شهرها و کشورهای مختلف می‌تواند باشد. بنابراین؛ این تابلو تبلیغاتی یک انتخاب بسیار عالی برای مشاغلی همچون انواع آژانس‌های مسافرتی، شرکت‌های حمل و نقل، شرکت کشتی‌‌رانی، شرکت‌های حقوقی و غیره است. البته عده بسیار زیادی از مالکین شرکت‌ها و ادارات مختلف از این تابلو ویژه به عنوان یک محصول دکوراتیو کمک می‌گیرند.

بسته به درجه کیفی استیل به کار رفته در ساخت تابلو استیل نقشه جهان، ابعاد تابلو انتخابی، سبک نورپردازی، هزینه طراحی و اجرا، هزینه نصب، هزینه ساخت، نیاز و سایر عوامل هزینه ساخت این تابلو متفاوت خواهد بود. به کمک سایت گروه تولیدی هخامنش شما عزیزان می‌توانید انواع تابلوهای نقشه جهان مورد نظر خود را سفارش داده و تحویل بگیرید.

تابلو نقشه جهان
این نوع تابلو ویژه از متریال استیل درجه یک و با کیفیت بالا ساخته شده است که رنگ استیل بسته به سلیقه شما می‌توانید طلایی، نقره ای، مسی، رز گلد ، دودی و غیره باشد. برای ساخت تابلو نقشه جهان از جنس استیل کافیست همین حالا به تابلوسازی هخامنش بهترین تابلوسازی تهران مراجعه فرمایید.

تابلو نقشه جهان با نور مخفی
تابلو نقش جهان با نور طلایی ترکیبی

کارگاه تابلو سازی نقش جهان

کارگاه تابلو سازی نقش جهان

انواع تابلوهای هخامنش   برای دیدن سایر دسته بندی ها به صفحه اصلی مراجعه نمایید.  انواع تابلوهای هخامنش

10 دیدگاه در “تابلو نقشه جهان

  1. مهدیس گفت:

    سلام بابت اینکه کار تابلوی نقش جهان رو به تابلوسازی هخامنش سپردم خیلی راضی ام واقعا باعث شده محیط کاریم خیلی شیک بشه❤😍

    1. ادمین هخامنش گفت:

      ما هم از شما ممنونیم اعتماد شما سرمایه ماست❤💙

  2. رضا گفت:

    عالی و درجه یک هستین

    1. ادمین هخامنش گفت:

      از شما ممنونیم اعتماد شما سرمایه ماست❤💙

  3. m.m گفت:

    سلام قیمت هاتون به چه شکله

    1. ادمین هخامنش گفت:

      سلام و وقت بخیر بستگی به متر و جنس کار داره ولی برای اطلاعات بیشتر میتونین با شماره 09128684249 تماس بگیرین و مشاوره رایگان دریافت کنید دوست عزیز❤💙

  4. مینا فریدونی گفت:

    چه جوری میتونم سفارش بدم؟

    1. ادمین هخامنش گفت:

      سلام و وقت بخیر برای سفارش میتونین با شماره 09128684249 تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره رایگان سفارش بدید❤💙

  5. لیلا گفت:

    سلام و عرض ادب امکان اینکه طرح سفارشی هم بدیم هست؟

    1. ادمین هخامنش گفت:

      سلام و وقت بخیر بله امکان درخواست طرح سفارشی هست ❤💙

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *