متفرقه

تابلو نقشه جهان استیل

49 2

 

تابلو نقشه جهان

در دنیای امروزی با پیشرفت تکنولوژی ، دکوراسیون شرکت های تجاری و اقتصادی ، باید حس و حالی از یک فضای مدرن را به مشتری ارائه بدهند. یکی از مواردی که در زمینه دکوراسیون به شما کمک شایانی می کند ، تهیه تابلو های مدرن و امروزی می باشد. سازندگان تابلو ها با استفاده از مواد با کیفیت و جدید که نسبت به نمونه های قبلی ، برتری دارند ، تابلوسازی را به یکی از حرفه های دنیای مدرن تبدیل کرده اند.

تابلو نقشه جهان ، تصویری دو بعدی از جهان را به ما ارائه می دهد. این تابلو در دکوراسیون دفاتر شرکت هایی که در زمینه بین المللی فعالیت می کنند ، بسیار کاربردی است. استفاده از این تابلو نشان دهنده و گواهی بر دخالت کسب و کار شما در فعالیت های برون مرزی است ، باعث توجه مشتریان شده و جذابیت محل کار شما را بالا می برد.  علاوه بر محل کار ، شما می توانید از این تابلو در جهت دکور و زیبایی محل زندگی خود نیز استفاده کنید. مهمانان خود را با نورپردازی های شگفت انگیز و زیبا انگشت به دهان کنید ، از این بهانه استفاده کرده و نقشه دنیا را به فرزندان خود یاد بدهید ، می توانید این محصول را با جزئیات و نام کشور های مختلف تهیه کرده یا فقط به نمای کلی آن رضایت داده و از ظاهر آن لذت ببرید.

تابلو نقشه جهان در چه مکان هایی قابل استفاده است ؟

آژانس های مسافرتی : استفاده از این مدل تابلو در آژانس های مسافرتی که در زمینه پروازهای خارجی هم فعالیت می کنند ، امری ضروری و به نوعی نشان دهنده تفاوت آن ها با یک آژانس مسافرتی داخلی است.

دفاتر بازرگانی : دفاتری که معاملات بین المللی را انجام می دهند می توانند از این تابلو برای زیبایی دفاتر خود استفاده کنند.

شرکت های صادرات و واردات : مانند آژانس های مسافرتی ، استفاده از این تابلو در این گونه شرکت ها که در زمینه بین المللی فعالیت دارند ، بیانگر نوعی دامنه فعالیت این شرکت ها می باشد.

دفترهای وکالت : وکلای برون مرزی نیز می توانند از این گونه تابلو ها برای نشان دادن نوع فعالیت خود استفاده کنند.

موسسه های آموزش زبان خارجی : تهیه تابلو نقشه جهان برای این نوع موسسه ها از نظر تبلیغاتی و ایجاد فضای مناسب برای محیطی که در آن زبان خارجی تدریس می شود مناسب است.علاوه بر موارد بالا ، مشاغلی که در زمینه بین المللی و حتی شرکت های داخلی نیز می توانند از این تابلو در دکوراسیون خود استفاده کنند ، مثل دفاتر ترجمه ، صرافی ها و ….

جنس استیل

یکی از متریال های جدید که از آن در ساخت و تهیه تابلو ها استفاده می کنند ، آلیاژ استیل است. به تازگی تابلوهایی که از استیل درست شده اند ، محبوبیت زیادی پیدا کرده و مشتریان معمولا تابلوهایی از این جنس را در لیست سفارشات خود قرار داده اند. یکی از دلایلی که استیل  متریال مناسب برای ساخت تابلو می باشد داشتن ویژگی های فرم پدیری و پرداخت کاری است که هیچ تولید کننده ای نمی تواند از آن چشم پوشی کند.                                                      از فواید استیل می توان به موارد زیر اشاره کرد :

– این آلیاژ از مقاوت زیادی برخوردار بوده و در مقابل ضربه و فشار مقاوم است.

– ورقه های استیل با درخشندگی خیره کننده ای که از خود دارند ، حالتی باکلاس و خاصی را به تابلو شما می دهند.

– در مقابل دماهای متفاوت مقاومت می کنند و اگر در معرض رطوبت هوا قرار گیرد دچار زنگزدگی نمی شود.

– استیل از ماندگاری زیادی برخوردار است و پاکیزگی آن به راحتی انجام پذیر است. اگر نظافت این تابلو ها به صورت مستمر انجام شود ، تابلو استیل شما تا سالها درخشندگی و کیفیت خود را حفظ می کند.

– استیل  به رنگ های مختلف در دسته بندی های طلایی ، نقره ای ، برنزی و مسی وجود دارد. این رنگ ها از طرفداران زیادی برخوردار هستند و برای بکارگیری در ساخت تابلو جهان مناسب می باشند.استفاده از استیل معایبی نیز دارد که شامل گران تر بودن قیمت آن و برخورداری از ظرافت کمتر نسبت به جنس چوبی است.

نورپردازی

استفاده از نورپردازی مخفی (بک لایت) به جلوه های تابلو جهان شما اضافه می کند که زیبایی به سادگی در آن خلاصه می شود. در هنگام شب یا تاریکی اتاق این لامپ ها تابلو را مشخص می کنند. این لامپ ها از نوع SMD و LED ، در رنگ های مختلف یافت می شوند. شما می توانید از نمونه های RGB یا هفت رنگ که دارای قابلیت تغییر رنگ را دارند، استفاده کنید. که می توانید با تهیه و استفاده از ریموت رنگ لامپ ها را تغییر بدهید.

نصب تابلو نقشه جهان

نصب تابلو به سادگی توسط تیم هخامنش انجام می شود. این محصول را می توان روی دیوارهای گچی ، پس زمینه هایی از جنس کناف ، کامپوزیت ، ترموود و MDF قابل نصب کرد. این پس زمینه ها هیچ مشکلی برای سیم کشی های نورپردازی مخفی تابلو ایجاد نمی کند ، زیرا با امکان دسترسی به پشت تابلو ، راه اندازی سیم کشی های نور مخفی به سادگی از پشت تابلو انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *