امروزه تابلوهای تبلیغاتی، کاربرد گسترده‌ای در زندگی ما دارند و نقش کلیدی را در کسب و کارهای مختلف ایفا می‌کنند. از انواع تابلوهای تبلیغاتی می‌توان به تابلو استیل اشاره کرد که همان طور که از نامش پیدا می‌باشد، از استیل به وجود آمده‌است. در این مقاله قصد داریم تا درباره تابلو استیل صحبت کرده و آن را مورد بررسی قرار دهیم.

همه چیز درباره تابلو استیل

در صنعت تابلو سازی، تابلوهای مختلفی ساخته و عرضه می‌شوند. یکی از پرکاربردترین نوع این تابلوها، تابلو استیل است که از خانواده تابلوهای تبلیغاتی می‌باشد و توانسته با ویژگی‌های مثبتی که دارد، محبوبیت خاصی را در بین مصرف کنندگان پیدا کند. استفاده از تابلوهای فلزی از قدیم مرسوم بوده و مورد استفاده قرار می‌گرفتند. در ساخت و تولید این نوع تابلوها از فلزاتی همچون آهن استفاده می‌شد و با توجه به گذشت زمان و کدر شدن آن‌ها، محبوبیت خود را در بین مصرف کنندگان از دست دادند و بعد از مدتی نیز نسل آن‌ها منقرض شد. نکته حائز اهمیت در رابطه با این مسئله، روی کار آمدن تابلوهای استیل است که با توجه به کدر نشدن آن‌ها و حفظ زیبایی ظاهر، توانستند محبوبیت لازم را در بین مصرف کنندگان پیدا کنند. در این مقاله قصد داریم تا درباره تابلو استیل صحبت کنیم و آن‌ را مورد بررسی قرار دهیم.

تابلو استیل

ویژگی‌های تابلو استیل

همان طور که در بخش قبلی مقاله گفته شد، این تابلو با مرور زمان کدر نشده و زیبایی ظاهری خود را از دست نمی‌دهد. قیمت این نوع تابلوها نسبت به انواع دیگر تابلوها مناسب‌تر بوده و همین امر موجب شده تا محبوبیت بیشتری را کسب کنند. این نوع تابلوها از مقاومت بسیاری بالایی برخوردارند و با توجه به جنسی که دارند، زنگ نمی‌زنند. تابلوهای استیل به عنوان تابلوهای تبلیغاتی کاربرد دارند و با توجه به جنس فلزی‌شان، توانایی عبور نور از خود را نداشته و به همین دلیل از قسمت پشت حروف تابلو برای نوردهی استفاده می‌شود.

انواع تابلو استیل

در هنگام انتخاب استیل باید به اصلی و تقلبی بودن آن دقت شود. برای درک این موضوع و تشخیص نوع اصلی و تقلبی آن، می‌توان از یک آهنربا استفاده کرد؛ به طوری که اگر آهنربا جذب تابلو شود، نتیجه‌ای جز تقلبی بودن تابلو را به دنبال نخواهد داشت و اگر آهنربا جذب تابلو نگردد، می‌توان نتیجه گرفت که تابلو از استیل اصلی ساخته شده است. نکته دیگری که می‌توان در رابطه با این نوع تابلوها بیان کرد، انواع این تابلوها می‌باشد که چند مورد از آن‌ها عبارتند از:

 

  • تابلوهای استیل طلایی
  • تابلوهای استیل نقره‌ای
  • تابلوهای استیل لبه پانچ طلایی یا نقره‌ای
  • تابلوهای استیل نور اندریک

 

موارد بالا تنها مواردی از انواع استیل می‌باشند.